Aysutoper Doktor bana aspirin kullanıyor musun diye sordu direk aspirin verdi aspirin ne için içiliyor dozu 100mg günde bir kez iç dedi bebeğe zarar verir mi sizce iciyimmi
Mervetnl Aysutoper kan sulandırmak için içiliyor doktorunuz verdiyse tabi ki kullanın bende kullandım gebeliğimin başında
Taricat Aysutoper iç tabii ki bende içiyorum zararı olsa hiç verir mi doktorun 😌 burada coraspin kullanan bir sürü gebe var canım için rahat olsun aksatmadan kullan
oykumm_1233 Aysutoper bebek aspirını kullanıyorum gebelık basından berı 35 haftadayım 36 da bırakcam bebege bı zararı yok canım olurmu öyle sey
Isik22 Aysutoper bende detaylıya girdiğimden beri kullanıyorum bebişe daha fazla kan gitmesi gerektiği için verdi bana doktorum zaten genelde herkese veriyorlarmış ve doğumdan önce de kesiyorlar ilacı