Oznr01 Merhabalar, 26+5 haftaligim Co kkotu boğaz ağrım var vicks kullansam bir zarari olur mu? Hamilelikte kullanan var mı?
Yesim52 Oznr01 sağlık ocağında hemşire kullanma demişti bana.ıhlamur içebilirsiniz ballı limonlu. Cok kötü durumdaysnız kadın doğum doktorunuza danışın
Sumeyye02 Oznr01 terayag eritio pekmez karıştırın kaynatın hafif ilisin için bogaziniza çok iyi gelecek öksürük boğaz ağrısı ne varsa yumusatacak varsa elinizde elma ayva pişirin onuda yiyin oda çok iyi gelecek
dilinkopsunemi-bisus Oznr01 ben kullandım boynuma sürüp tülbent ile sardım hatta ayaklarım balon gibiydi ayak tabanına sürüp çorap geçirdim o zamandan beri ödem olmadı sıcak suya 1 çay kaşığı kadar atıp buhari solumuştum iyi gelmişti kullanma diyenler çok fazla ama geçmemişti diğer türlü
Btlklnc Oznr01 Zararlı yazanlar olmus bogazıma sürmüştüm ben burnuma hatta hemen iyileştirdi beni. Ne zararı olabılır ki?
dilinkopsunemi-bisus Btlklnc petrol türevi çokmuş içinde küçüklükten beri kullanırız aslında ama ilk burda duydum zararlı olduğunu
Btlklnc dilinkopsunemi-bisus bende sasırdım .. neyse herkes kendı bilir benım burun tıkanıklıgımada iyi gelıyor bogaz agrıma da