İkizlere hamileyim 29+4üz geçen hafta düzenli sancılarım cıkmıştı serum felan yedim adalat la progestan kullanıyorum fakat sancılarım devam ediyor üstelik düzenli 1 1 bucuk saat sürüyor 10ar dk arayla geliyor sorum başlıkta . Pazartesi salo dr a gideceğim bu kasılmalar sancılar açılmayı mı sağlıyor? Bel kemiğim çok acıyor hareket ettikçe acaba açılma mı oluyor diye düşündüm siz ne dersiniz?