27+4 teyiz bebeğimin hareketleri çok çok az gün içinde neredeyse hiç hissetmiyorum gece biraz hissediyorum. Normal midir sizin nasıl?? Sağlığı,tüm değerleri,testleri,kilosu her şeyi normal hatta kafamı çok kurcalıyor diye doçente de gittim o da her şeyi normal dedi ama neden bu kadar az hissediyorum bilmiyorum