denizasigi merhabaa , sizin bebisler de böyle mi yaa nefes alamıyorum artık uyku sıfır kıpır kıpır sabahtan beri durmuyo 🤔🥲🥲🥲🤰
Aaaysee denizasigi ya bir şey sorucam ben 18.haftadayım daha önce hissetmedim hiç ama bugün hep böyle pıt pıt sanki kalp atar gibi karnım da hissediyorum,bu bebek hareketleri midir? İlk olduğu için nasıl bir sey hiç bilmiyorum
Sumeyyeabdi denizasigi bend3 yarın 37 oluyorum caim geceden berj uyanık hic durmadı dün gece ilk defa g2ce böyle hareketliydi sertleşiyor hareketleri falan 🥰
denizasigi Tinkerbell_0423 evet ama korkuyorum yaa o kdr hareketli ki inan durmuyo masallah.. Zaten başı iyice aşağı inmiş tedirginim :(
denizasigi Aaaysee evet hafiften baslarsiniz sizde bu haftLarda hissetmeye. damar atması gibi olur ilk tekmeleri hafif hafif
denizasigi Aaaysee evet odur tabii kii. bende o haftalarda ilk hissetmistim.. zaten her gun hissetmezsiniz o haftalarda. 25-30. haftalardan sonra sıklaşır hissetme olayı:)) hayırlı olsun
mylittlebabym Aaaysee evet aşkom bende ilk öyle hissettim pıt pıt kalp atması gibiydi sonra bir ara hicbisey hissetmedim bugün çok fıkır fıkır biseyler hissediyorum tantuni yedim çok sevdi heralde baya tepki verdi dhdjdj bundan sonra doktora giderken tantuni gömerim ben.🙈😂
Aaaysee mylittlebabym ayy çok sevindim bebeğim iki gecedir hissediyorum böyle pıt pıt 😍 yaa tantuni candır ağzının tadını biliyor desene 😂🤤
SerraveAnnesii Bebeğim karnımdayken sakindi doğduktan sonra çok haraketli bir bebek oldu 😂 2 aylıkken bile kıpır kıpırdı. Maşallah 🧿 4 aylıkken döndü 6 aylıkken emekledi şimdi 8 aylık koltuklardan tutup kalkıyor yürüse şaşırmam 😂
denizasigi SerraveAnnesii ayy benim hiç umudum yok valla o konuda biz zaten hiperaktifiz bebisin simdiden belli hareketli olacağı 🥲🥰💝 Aman sağlıklı olsunlarda hareketli olsunlar napalik
denizasigi SerraveAnnesii ayy benim hiç umudum yok valla o konuda biz zaten hiperaktifiz bebisin simdiden belli hareketli olacağı 🥲🥰💝 Aman sağlıklı olsunlarda hareketli olsunlar napalim
denizasigi Neslismom yaaa öyle mii 🥲🥲 bizim bebiste maşallah aşağı inmiş yakinda gelir o zaman 🤲 zaten kafa 3 hafta önde sezeryan olacak doğum.. sancılarım da çok oluyo
denizasigi Sumeyyeabdi Evet benim de öyle maşallah solugumu kesiyor.. ama iyi olsunda acı çekmeye raziyiz annelik böyle biseymis..
Sumeyyeabdi denizasigi cok şükür canim benim evet anne olmak böyle bisey demekki 00.00 dan sonra 37 oluyoruz Bizd e şükür 🥰