Emel_su3851 Kizlar ben şuanda 19 haftalık gebeyim 15+3 günlükken karıncalanma gibi hissetmeye başladım hala da kipirtilarini hissediyorum daha guclu hareketlerini ne zaman hissederim acaba normal mi şimdiye kadar bu kadar hissetmem
Eldgrn Emel_su3851 23-24 den sonra deli gibi bir hale geldi benimki şimdi de canımı yakıyor i dereceye geldi 26+2 olcaz kızçemle acımıyor anasına aşağı aşağı vuruyor birde 🤣🤣
Edafmo Emel_su3851 ben 24e girdim bugün, bu hafta yani 23ün ortalarından sonra baya baya şiddetli hissetmeye başlıyorsun 🤭
ilaydaaltann_ Emel_su3851 18. Haftam bitti bitmedi bi gece deli gibi tekmelmisti. Daha sonra elimin altinda bile hissettim. Su an 20+4 olduk. Her gece rutine bagladik ben yatıyorum elimi koyar koymaz hemen tepiniyo içerde. Her insan ayni anda hissedemez ya da ayni sekilde hissedemez. Belki iç karnın büyük ve kasların güçlüdür o yüzden hissedememissindir.
Arzum_87 Emel_su3851 Bende 16. Haftada hissetmeye başladım. Gıdıklamıyorum sanki ya 🤭❤️ Çok değişik bir hismiş 🙏🏻 6. Aydan sonra net hissedip göreceğimi söylüyor arkadaşlarım.
Arzum_87 Fadimekaraca Bana gofretli çikolata ye yat bekle dediler. İsterseniz bir deneyin. Bizde 25 Kasım’da cinsiyet öğreneceğiz inşallah 🙏🏻
_almirasmom Emel_su3851 23 haftalıgım benım bıle bzen pattt dıye bı vuruyor ödüm kopuyo bazen gene seyırme gıbı ıcerde pıt pıt yapıyor :)