17papatya Kızlar adetime 9 gün var bugün dayanamadım erken gebelik testi yaptım maalesef negatif erken mi yaptım acaba gebelik olsa çıkar mıydı
MadameHappy34 17papatya geç döllenme olabilir reglime 2 gün varken hcg 40 ile öğrenmiştim ve 10 gün kalası test yapmaya başlamıştım. 🫣
Zehrabbp 17papatya çok erken çıkmaz testte ben ilişkiden 13 gün sonra yaptım oda çok açık biz çizgi çıktı yani adetime 4 gün falan vardı
sahin17 17papatya merhabalar, ben hergün test yaptığım için biliyorum 4-3 gün kala anca çıkıyo evdeki çubuk testlerde canım
ayoLNolduYine 17papatya evet erken en az 5 gün önce deniliyor erken gebelik de. Biraz daha bekle inşallah pozitif görürsün