asminko345 Umarım hepiniz rahat hamilelik geçiriyorsunuzdur 🙏 Bebişler kaç kg siz kaç kaç kilo aldınız Kızçeler 🎈
Duranb asminko345 selaaaam sukur cnm Iyi yaramazlik Yok yalniz cok nefes darligi cekiorm yarin kontrolum var doktoruma daniscam
Esmaakdag asminko345 cok sukur 39+0 suan 6 gun evel 3755 gramdık nefes darlığı haricinde ıyı sancı bekliyoruz ama yok 🤦🤷
asminko345 Duranb Bu aralar bende sürekli yatıyorum co hiç kalkasım gelmiyor bebişde yerinde durmuyor maşallah 😃
Nrtnnn Bugün 6+1 i bitiriyoruz inş... biliyorum çok yersiz ama 3 gün sonra kalpmatılı için bebeğimizi görmeye gideceğiz kaç gündür araştırıyorum acaba kesenin içinde bebeğim var mı, kalbi atıyor mu diye 😥 İnan’ın içimi kuruttu bu deli düşünceler 💭 acaba bir tek ben mi yaşıyorum yoksa normal mi.Bana lütfen yardım edin
asminko345 Nrtnnn Canım öncelikle merhaba ben bebeğimin kalp atışını 8+4 de duydum endişelenme olur mu allaha bol bol dua et hem bebeğimi gördüm hem keseyi Rabbim yüzünü güldürsün 🙏
Nazandeniz Nrtnnn bende öyleydim gerçi hala öyleyim. Kalp atışını duysan bu sefer de 2li test sonucu nasıl çıkacak diye merak ediyorsun sonra da sağlıklımı diye🤔🤔🤔hep böyle deli sorular
Nrtnnn asminko345 öncelikle allah razı olsun amin inş sizinde yüzünüz her daim gülsün.Tam artık bitti düşünmeyeceğim diyorum nette bişeyler okuyorum kötü tecrübeler ya bende öyle olursam ya beni bulursa diyorum ☹️ Sanırım endişeli geçecek benim bu serüvenim
Nrtnnn Nazandeniz ay bilmiyorum sanırım hormonların etkisi büyük.peki duş gebelik için değerin önemi var mı biliyor musunuz , dr bana ilk randevuda kesenin yerleşimi iyi demişti değerim de yüksekti öyle bişey olsa allah korusun belli olurdu değil mi 🤔🙏🏻
Ecrindemet 34+3 olduk 💙 Ben 7 kilo aldim toplamda bebegim de 2600 civari cikiyor.Heycanla bekliyorum bakalim Allah kucagimiza almayi nasip etsin 😊
Minnakelifim03 Ecrindemet maşallah canım saglıcakla kucağımiza almayı nadip etsin Rabbim. Ben 15 kilo aldım 😕
Esmaakdag Esomami 39+1haftalıgız canım beyaz ekmk yemıyorum tatlı hamur işleri yok pırınc yok 3 dilim ekmk yogurt ceviz ara ogunlerde meyve falan oyle kasıkla yiyorum yemekleri de
Oozzee Yarın tam 28+0 oluyorum. Şimdiye kadar 8 kilo almışım. Ama görenler nedense aldığıma inanmıyor🤷🏻♀️ Çünkü vücudumda çok bi değişiklik olmadı, sadece karnım çıktı. Üst giysilerime sığabiliyorum hala, alt için de pileli etek vs aldım onlarla geçiştiriyorum. Bebeği 1 aydır görmüyoruz, şu an kaç kg bilmiyorum. Haftaya çarşamba randevumuz vaaar😍