aselbal 5 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim kan sulandırıcı iğne verdi doktor kullanan var mı aranızda
61lazkizi61 @“aselbal”#p25080430ilk gebeliğim tüp bebekti doğuma kadar kullandım 2. Kendiliğinden oldu bunda da önlem amaçlı 16. Haftaya kadar kullanalım dedi doktorum
aselbal 61lazkizi61 benmde bir kızım bir oğlum var kuzumdan önce 2 düşük oldu o yüzden önlem amaçlı verdi doktor
Denizahsen aselbal sağol canım Allah razı olsun sende korkma ilk zamanlar belki morarma falan olabilir ama zamanla alışıyorsun
61lazkizi61 aselbal sağ sağlim kuzucuklarımızı kucağımıza alırız inşallah🤲 onlar iyi olsunda biz kullanalım ilaçları iğneleri 🥰