Lilosum Merhaba hanımlar sormak istediğim karinda catla gebelikte mi olusuyor dogumdan sonra karin inince mi catlak olusuyor. Benim dogumuma az kaldi suan yok ama cok gergin dogurduktan sonra mi catlicak sarkmayi falan nasıl onlediniz
Hadya Lilosum Hamilelik esnasinda karın büyüyüp esnedikce catlak olusuyo,ben 3.aydan itibaren cesitli kremler ve yaglar kullaniyorum ama bu birazda genetik bi sey,catlayacagi varsa hic bi sey fayda etmiyo.