Tugceuzunn1221 Adetim 10 gün gecikti ve beta verdim 19.000 çıktı hastaneye daha gitmedim 8. Haftalık olunca gitmeyi düşünüyorum 2. Hamileliğim şimdi gidersem.kalp atışı için veya kese için yakın zamanda bir daha çağıracak ve hala neden oluşmadı diye korku yaşayacağım sizce doğru mu yapıyorum?
Meltemtml Tugceuzunn1221 bendr aynıısını yaptım canım öğrendiğimde 6+4 dü gidip de keseyi görüp bebeği görememekten kalp atışını dinleyememekten korktuğum için bekledim. İlk kontrolümü 8+6 da yaptırdım herşeyi de vardı bebeğimin bebek görünümündeydi iyiki de geç gitmişim hayal kırıklığı yaşamaktansa
Hadya Bu tamamen sizin dusunceniz ama ben 5.haftada keseyi gormustum 6.haftada da kalp atisini duymustum.Tabii kisiden kisiye degisiyo,gec döllenme vs.olabiliyo ama ilk haftalarda ben cok sık gittim doktora.