glnr_21 Peri_kizi benimde ilk haftalarda vardı çok kötü kaşıntı oluyordu yanma sonra geçti hormonlardan da oluyor dediler sirkeyi suyla karıştır yıka çok iyi geliyor
BuketDefne Peri_kizi Merhabalar benimde öyle olmuştu doktorum genital şampuan verdi çok memnun kaldım dilerseniz ondan alabilirsiniz hemen rahatlatıyor
Arzu3434 Canım mantar olabilir doktoruna sorarak günde iki kere travazol krem sürebilirsin benimde vardı doktorum söyledi geçti iki üç güne ve karbonatlı su veya sirkeli suyla yıkan kurulan 👍🏻
Peri_kizi Arzu3434 kaç günde bir yikamaliyim sirkeli suyla birde fark ediyormu sirke üzüm ya da elma sirkesi
Peri_kizi glnr_21 benim ki o kadar yoğun değil ara ara oluyor sadece sirkeli suyla yıkamayı deniycem kaç günde bı yikiyorsunuz
Peri_kizi BuketDefne teşekkürler tavsiyeniz için iki hafta sonra kontrolum var doktoruma söyleyim ne uygun görürse artık ama arkadaşlar sirkeli su ile yika demişti deniycem bunu