Tugcehakan_38 37 haftalıgım Sezeryan olacağım tam bayılma mı iyi yarım anestezi mi olmalıyım sizce. Tecrubeierinizi yazar mısınız
Zombicikk Tugcehakan_38 ben lokal anestezi ile doğum yaptım. O esnada acı yoktu cekistirme hissettim sadece. Bebeğimin dünyaya gelişine tanıklık etmek güzeldi. Sonrasında da çok ağrım sızım olmadı. Tavsiye edebilirim
Rabia04_09 Tugcehakan_38 Biraz tercih meselesi ama bel aşağı olmadı bence dağa güzel. Bebeğin gelişine tanık olursun 😍 korkulacak bir durumda yok
ZMM8888 Tugcehakan_38 ilkinde genel anesteziyle doğum yaptım. İkincide spinal anestezi ile doğum yaptım KESK’e ilkinde de spinal olsaymışım spinal çok rahatti çabuk toparladım
61lazkizi61 Tugcehakan_38 ben de işk hamileliğimde belden anestezi yaptırdım bebeğimi hemen kucağıma aldım kokusunu doya doya cektim içime ameliyathaneden çıkar çıkmaz emzirdim kucağıma aldım çabukta toparladım o birazdan doktorun elinin hafifliğine bağlı sanırım
Cubukmakarna Tam bayildim ailemde herkes oyle dogum yapti. Herkesinki iyi gecmisti. Benimki de oyle oldu cok sukur. Hic agrim yoktu uyandigimda. Kolay gecti. Kafamda cok kurmusum bosuna. Simdi 2. Ye hamileyim korkmuyorum resmen:)
Skpln4660b Bende genel anestezi oldum doğumdan 3 saat sonra kendime geldim hiç bir şey hatırlamıyorum o yüzden
Night Tugcehakan_38 Ben genel anestezi oldum, ameliyat bittiğinde daha ameliyathanede uyandım ve çabucak kendimdeydim. Her şey güzel geçti hiç bir yan etki yaşamadım bir daha olursam yine genel anestezi tercih edeceğim