Kucuk_melegim Benim gibi olanlar varmi mide bulantim halen geçmedi kac haftalık olduk ayni ne azalma var ne bisey
Nkrdnzz Kucuk_melegim 31. Haftama kadar mide bulantısı ıcın prillam dr kullandım ilacım bitti bende denemek istedim bıraktım sabahları zorluk yaşadım ama alıştım. Suan 34+2 deyiz
Hnfaskr Kucuk_melegim 30+1 haftamdayim hala ilaca devam. Oğlumda doğuma giderken bile çıkarmıştım. Ama doğumdan sonra düzeliyor. 2. Gebeliğim mide bulantim malesef geçmiyor baştan beri zofer kullaniyorum
Yeldaaltaylar E bebekte mide bulantısı önleyici bilekliği tavsiye ederim. 2 gün önce aldim ve faydasını gördüm çok şükür
Kucuk_melegim Yeldaaltaylar ay onuda denedim yok bacım yok hic bişey işe yaramiyor doktorum verdigi ilaç harici doğrana kadar cekicemmi neguzel Millet 4 ayliktan sonra çekmiyor
Kucuk_melegim Nkrdnzz bende bazen birakiym diyorum 1 gun içmiyorum o akşamı felaket oluyorum korkumdan birakamiyorum
Kucuk_melegim Ebbbr ay sende mi kac haftaliksin inşallah doğumdan sonra gider annem beni doğrurken bile kusuyormuş
Kucuk_melegim Hnfaskr geçmiyor vallahi galiba doğrana kadarda gecmicek nasil birşeyse anlamadim vallahi
Mervetnl Kucuk_melegim ya şimdi buna bakıyordum google da. 22 haftalık oldum bir kere bile kusmayan ben 2-3 gündür sabah bulantıları yaşıyorum 😞 Normal midir değil midir onu da bilemedim 🥴
Sinemozy Kucuk_melegim ayy ben 25. Haftadayız hala devam geçen gün içmiyim artık kendimi deniyim dedim akşama kadar mafoldum bulantı kusmadan acillik oldum ilaca devam doğururken bile bulantı kusmam olacak galiba 🙈
Kucuk_melegim Sinemozy doğuma gitmeden kesin içerim birde orda kusmakla ugraşamam ben adet zamanimda bile kusardim agridan
Muzeyyengyk Kucuk_melegim 38+1 oldum hala prilam kullanıyorum. İcmedigim gün bana Zehir oluyor resmen. mide bulantısı 9 aydır başıma bela😓
Kucuk_melegim Muzeyyengyk yaa az kalmış inşallah bebişi aldiktan sonra hepsi geçer cok zor birşey bulanti gerçekten bütün gününü maffediyor
Sinemozy Kucuk_melegim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim inşallah bebişlerimizi kokularını içimize çektiğimizde herşeye değdi demek nasip olur İnşallah 🥰