Gursesgurses Bugun doktora gidip kan testi yaptirdim fakat doktor gebelik yok dedi. Evde idrar testi yaptim ikinci cizgi silik cikiyor belli bayagi. Bu degerde olupta yukselen oldumu?
Muhammedamine Gursesgurses 10 un altında değerler doktorlar için gebelik yok demek aslında çok düşük bir değer zaten burdan ne olur yükselirmi birtek Rabbim bilir hakkında hayırlısı neyse o olsun canım
Asafinannesi Gursesgurses adetimin 4. Günü 7.00 çıkmıştı canım suan 36 haftalığız. Yükselir inşallah 🙏
Hamilelik10 Gursesgurses ilk betam 1.20 çıktı bana da doktorum gebelik yok demişti. İki günde bir arttı. İki gün sonra tekrardan verin derim. Umutlandırmak olmasın ama siz kontrolde kalın 💕💕💕 hayırlısını versin Allah.
Destina21 Iki gün arayla kan ver iki katına çıkmalı yaklaşık.. arttı benim ki 2 iken 8 oldu sonrada katlanarak artti
Gursesgurses Destina21 kac gun gecikmisti canim adetin. Seninkide bayagi dusukmus. Insallah benimkide artar
Gursesgurses Asafinannesi oylemi canim insallah benimkide oyledir. Sen kac gun sonra tekrar gittin ve kaça yükseldi
OgretmenEva Gursesgurses 5 in üstündeyseniz hamilelik vardır iki günde iki katına çıkması lazım 2 günde bir kan veretek takip edin inşallah bebiş vardır 😊🙏🏻