Tugceeeeozt Kızlar Merhaba, adı çatı agrısımıdır bilmiyorum ama, alt kısmımda ağrım var bacağımı dahi kaldırırken ağrı yapıyor. Sizler neler yaptınız ağrıyı azaltmak için ?
dilann22 Tugceeeeozt benimde kasıklarıma bıçak saplanıyor arada yalancı sancı mı gerçek mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Kevserb123 Tugceeeeozt ben 29 . Haftadayım , yaklaşık 2 aydır o ağrı var . Pelviks ağrısı diye biliyorum normal diyorlar
Esrannee Tugceeeeozt kalsiyum ve magnezyum eksikliğinden dolayı bende yaşadım 1 i düşük olsada olabiliyormuş.
Eminedilda Merhaba ben de 33. cü hafta bendede bu hafta başladı normal çoğu gitti azı kaldı inşallah hayırlısıyla kucağımıza alalım kızlar 🤲🏻🌸