enesayazmoom
Merhaba canim bizde 35+3 hafta
Bende özele gittim gecen hafta dr.bana suyunda azalma plesenta kireclenmis kireclenmeye baslamis dedi bu ne demek dedim hazir filan dedi baya korkuttu beni dogum pozisyonu almiş bebek dedi zaten dr gitmeden sancilar agrilar baslamisti ben normal kabul ediyorum tabi .
Bana hangi doktorda dogum yapacaksan karar ver dedi bende devlette yapicam dedim oda ozel oldugu icin kendilerinin hastanesini filan anlatti durum şöyleki nasil secim yapabilirim asagi dönmüş bebek ve şuan normal dogum görünüyor.. özelde dogum yapsam suyumun gelmesi sancimin gelmesi lazim ve bana orasi 2 sattlik yol ayricada 3 saatlik yol kadar diyebilecegim ozel hastanede kaynim dogum hemsiresi ama gitmekte ıstiyorum birde istemiyorum kararsizim. Yanimda kalacak kimse yok esimde dogum baslaynca izin alabilir o yuzden cok karişik kafam . 😣 burada devlette yapicam galiba cok korkuyorum duyuyoruz ilgilenmiyolar filan zor olacak biliyorum rabbim yardim etsin hepimize ve de şunuda eklemek ıstiyorum özel doktor bana suyun azaldi kirecnlme filan deyince ben acile giris yaptim ertesi gun hemen sancidan ordaki doktora birsey demedim denesim bakiuim dedim oda aynisini soylick mi ama bana sadece bebek dogum pozisyonu almiş dedi su azalmasi kireclenme filan demedi o yuzden bilmiuorum hangisi dogru ama dogurucam hissediyorum