Cansu9288 Daha çok yeni öģrendim ama anlayamadìm hamilemiyim deģilmiyim yani, test yaptim 2 cizgi cikti doktorda kese var dedi
Banusametailesi Cansu9288 1 haftalikda kese direk oluşmaz benim 4 haftakikti yine kese görünmedi 5 hafta olduğunda göründü bence daha önce bebek öldü yerleşme kanaması oldu sen fark etmedin
MadameHappy34 Banusametailesi doktorunuz Kac hafta lik demedi mi :)) sizin hesap île olmuyor bu canim.
funnymummy Cansu9288 son adetiniz daha geçen hafta mıydı yani? Hamilelik son adet başlangıç gününe göre hesap edilir 10. Günde kanda çıkar 13-14.günde idrarda
Cansu9288 Cgdm34 himm ozaman ben 1 haftalı deģilm belkide, vallahi hic anlamadım ben bu işi :D yatı doktora gidicem tekrar ozmn belli olur herhalde