Sakaryali54 Cok sukur bugn iyi haber aldm doktordn.rahim toparlamis rahim uzunlugu cok iyi dedi.aama yatmaya devam progestana devam ve igneyede devam kasim 5inden 20sine cekti sezeryan tarihimi.bebek de cok iyiymia ama yaramaz oglum yine donmus kafa yukarda ve kaburgamn altna sokmus.asagimj cok tekmeliyo ama olsn dayancam.siz siz olun bebeginiz icin doktorn dedigini yapin ozaman hersey yoluna giriyo.bnde cok paniklemistm ama gecti sukur.yatim dnlenin sadece tuvalaete kalkin.yemek bile onunuze gelsn.bide bol bol meryem rahman insirah yasin surelerini okuyun gerisi Allah'a kalmis😊
elifiii Sakaryali54 cok sevindim, gozunuz aydin. Su gibi aksın zaman, ben de 12-15 kasım arasında sezeryan olacağım minik beklerse tabi inşaallah.