Cananmusa Kizlar belediye yeni doğan paketi veriyor hamile kadınlara nasıl alınıyor acaba bı bilginiz var mı ben belediye gittim sadece cuma günü hastane de doğum yapanlara veriyor bu haksızlık resmen 😔
minik_koala_ve_annesi Cananmusa galiba ihtiyaci olan ailelere veriliyor diye biliyorum her belediye farkli
Zuzuu86 Cananmusa İstanbul Kağıthane belediyesi doğumdan sonra veriyormuş arkadaş doğum yapıp aramış iki ay sonra yollamışlar sırayla yolluyolarmıs
Cananmusa minik_koala_ve_annesi Yok ya istese verir bence gerçekten ihtiyacı olan bu sefer madur oluyor
Cananmusa Zuzuu86 ne güzel bende gittim benim durum yok başvuruda bulunacaktim almadı sadece cuma günü doğum yaparsan hastane de veriyoruz dedi
ballibocek Cananmusa ibb’nin de bir yeni doğan paketi veya anne bebek paketi adı altında uygulaması var bir bakın dilerseniz
minik_koala_ve_annesi Cananmusa yani dogum gunune gore hediye vermek de sacma geldi acikcasi 153 u aradiniz mi
Zuzuu86 Yanı burda da önceden hastane çıkışı felan verılıyodu sımdı çok güzel bir çanta ateş ölçer bıberon emzik felan verıyolar ama çok kalıtelı ve çok modern bi çanta..
Aselnisa_16 Cananmusa yok kuzum doğum yaptıktan sonra bağlı olduğun belediyeyi arayıp başvuru yapıyorsun bebeğin tc si yada doğum belgesiyle sonra ptt kargoyla yolluyorlar evine ama tek şart var bebeğin 3 aylıktan büyük olmayacak.
Cananmusa minik_koala_ve_annesi evet aradım oda bizi bağlı olduğumuz belediye ye yönlendirdi oda gitti sadece cuma günü hastane de doğum yapanlara gelip veriyoruz dedi