evin_bozkurt İyi geceler hepinize ,30+4 üm ve yaklaşik on beş gündür ishalim var ne yapsam da düzelmiyor varmı böyle olan yardımcı olun lütfen ne yapmalıyım acaba
Eminedilda Merhaba ben 3. Gebeliğim ilk defa böyle bir şey oldu bende de Ama yazın çok yaşadım çok şükür geçti gebelikte ishal ve kabızlık kaçınılmaz bir şey bence takma geçer muz, pirinç vs tüket inşallah bir an önce geçer 🤲🏻
busragundogan3437 Hamileliğimi öğrendiğim günden beri isalim var 1 hafta isalim bi hafta degilim ve bazen çok kötü olup hastanede yattığımda oluyor