Merhaba arkadaşlar transferimin 7. Günündeyim. Fakat bi belirtim yok şu anda. Eğer embriyo tutmadıysa ya da hiç tutunmamışsa kendini kanamayla mı atardı yoksa direk adet mi olurum ? Bugün ya da yarın adet günüm normalde niyeyse çok negatif düşünüyorum:( günde 3 defa da progestan kullanıyorum. Bu süreçten geçen varsa cevaplarsa çok sevinirim 😌