9 haftalığım ben de aynı şikayetler var bende de geceleri daha çok oluyor ateş basıyor ağrı giriyor bebeğin organları geliştikçe orda hareketlenme yapar diyorlar bende tam bilmiyorum, senin gibi korkuyorum fazla iş yapmamaya çalışıyorum ama geceleri uykudan bile uyandırıyor bazen anlayamadım sebebini