Cey-cey Kızlar haftaya seker yüklemesi için devletten sıra aldım gidecem zamanı gelmis oluyo Fakat bilemedim önceden binistem falan yapılması lzımmı yoksa herzamanki gibi randevu alıp gitsem oluyo mu
Dilenkk Cey-cey devlet Hastanesinde yaptırdım. Randevu aldım. Gittiğimde seker yüklemesi için geldiğimi soyledim. Bütün tahliller ayni gün yapildi. Önceden bir şey yapmana gerek yok.
gvnmte Cey-cey ben de devlette yaptırdım önce kadın dogum doktoruna göründüm o yönlendirdi beni. Ama saat 10 a kadar alıyoruz yarın sabah 9 da gelin dedi. en az 2 saat süren bi işlem. Birer saat aralıklarla kan aldı 3 kez. Ama belki sizin gittiginiz yer o gün yapabilir de direk.
Cey-cey Fatma63_41 aldım randevu hafaya persembe Gidince direk yaparm tekrar gelmimder onu merak ettim