Ben oysho ve suwenden pijama takımı ile sabahlık aldım. Gecelik yaptırmayı düşündüm ancak annemin beyazişli bir geceliği vardı sabahlıklk bana vermişti çeyizinden, çok hoş İpek saten üstelik bugün satın almaya kalksam alamam, beyaz giymeyi düşündüğüm içinde onu giymeye karar verdim. Belki 1 pijama takımı daha alırım çok terleme olabiliyormuş doğumdan sonra