Likayolcusu doktoruna danıssan senın ıcın daha ıyı olur ama madem sordun bence ıcme cunku limon tansıyon dusuruyor ben kendımj bıldım bılelı tansıyonum hep normaldır ıkı gun once kontolr gıttım canım cok cekıyor dıye doktora sorarak doktorumın bılgısı dahılınde limonlu su ıcıyordum tansıyonım dusuk cıktı