adn111 ben öğrenmiştim, 12+5 de ilk detaylı usg çekilmişti ama benim doktorum eerken dönem fetal USG lerde uzmanmış (ingilterede bu alanda 2 sene çalışıp uzmanlık almış ) bana %70 kız dedi, sonraki tetkiklerde sadece oranı ypkseltti. )) Hatya benim 2. Detaylı USG de oldukça iyi bir perinatolog tarafından çekildi ama orada artık ilerlemişti zaten o söyledi bana ’handenin ilk usg’de söylediği şeyler ve öngörüleri %90 üzerşnde değişmez’ diye o bahsetti hatta uzmanlığından ve ikinci detaylı da artık doktor bak burası vaginası burası rahmi falan diye gösterdi artık :))))