Adeninannesiseren cook iyi anliyorum 2 ay boyunca boyleydim,17 ge girerken gecti şükür, yediklerinden degil depolarindan besleniyor su an o konuda için rahat olsun.ama seni zorluyordur halsiz birakiyordur cok haklisin, yasadigim icin bu durumda ne dense az,sadece cikariyosun die ust uste yeme gibi bi öneride bulunabilirim, onun disinda her gebelik bambaska herkese baska bise yardimci oluyor,bi an once bu kisminin gecmesini dilerim senin ve senin gibiler icin🙏🏻