Nurcann07 76 ile hamike kalıp 100 kg ile sanırım doğum yaptım L kullandım boyum 1.70 🤷♀️ şuanda 80 kiloyum 13 haftalık hamileyim aşırı kanamam olduğu için yine L beden takıyorum
Meryeeem10 Ireemkcn geçen sene 56 kilo ile doğuma girdim markette M beden yoktu L vardı bende L almıştım ve tam olmuştu rahat şekilde şimdi yine 56 kiloyum L beden aldım bir beden büyük alın kızlar 😂
Harikuya_Su Ayy ben 63 kilo oldum doğumda yarısı gider diye m almıştım 😂 açıp baktım bide iade de edemem artık olur inşallah
Plnpars Ireemkcn ilk doğuma 80girdim xl aldm iyi oldu ama 2. Doğum için doktorum kesinlikle önermiyorum dikiş yerine ve vajinal bakteri uretiyor diye Orkid onerdi
Plnpars Ireemkcn 8li paketti yanlış hatırlamıyorsam ben depend i 2 tane kullanabilmistim zaten ilk ayağa kalkmadan sonra wc gidip Orkid değiştirmek daha kolay gelmisti
Emily37 Ireemkcn ben L beden aldım canım daha rahat ettim.üzerinde kilo falan yazıyor bi bak kilona göre.ben M beden de aldım ama rahat edemedim.
Ireemkcn Emily37 Simdi 78 kiloyum 32 haftalik hamileyim doğuma kadar kaç kilo alırım bilmiyorum acaba l ve xl arasında çok fark varmi
Arzu_uu Ireemkcn aslında kendi vücudunu tanıyorsan ona göre kimisi hamilelikte kalçadan kilo almıyor mesela ben 😂38 42 bedensen m daha uygun olur hem zaten esnek bi külot bez sarması daha ıyı olur bol durmaması için
Emily37 Ireemkcn çok fark yoktur herhalde. Garanti olsun dersen xl al canım.ben sıkmasın rahat edeyim diye L aldım ve genişti rahattıda