T_tor Nasıl gidiyor annişler benim sırt ağrım var bugün tam orta yerinde 😕 yatarken dönmek zor artık. Sizde durumlar nasıl acaba
Ahoeskibayramlar Aynı ağrı bende de var ama iş yapmasam ağrımıyor fazla. Artık ağırlaştım kalkarken yatakta dönerken zorlanıyorum bide çok aşağıda oldugu için zorluyor kasıkta yukarı çıkmadı hiç 25+6
ayseuarslan Benimde oyle altta, yatıyorum hep serviks de kısa. İş yapmiyorum. Bel ağrısı ayrı dert, sola veya sağa doğru uyumaktan kalçalarımın yanları ağrıyor. Zorlu geçiyor ama olsun sağlıkla zamanında gelsin de razıyım. 🙏🙏
Damlamsu ayseuarslan benimde aynı bide karpal tünel oldum bileğim çok ağrıyor her yerim ağrıyor dediklerinden :(