Nsrn1 ben çalışmıyorum çok şükür ya eşim ödüyor benimkini aslında 32 haftada alicaktim ama izne çıkmadan 3 ay sigortalı olmak gerekiyormuş brnimkide tam 2.5 ay oluyor o yüzden 37 de Alicam raporu
Allah kolaylık versin valla hamile olupta çalışanlara dua ediyorum ben bile evdeyken ayilip bayılıyorum normalde bende çalışıyordum da çıktım işten hamilelikte evdeyim çok şükür