nuurrceren aynı haftada olan annişlerimmm🙋🏻♀️ nasılsınız, nasıl geçiyor, ağrı sancı açılmalarınız ne durumda acabaa?🙈💛
Alp24677 nuurrceren bende 00:00 itibariyle 40 hafta olacağım inşallah 🌝 ama ne sancı var ne ağrı bekliyoruz bakalım
Gul_er nuurrceren biz de 40 hafta yiz ne gelen var ne giden salı hastaneydim nst de 1 sancım çıktı ama ben hissetmedim acikligimde geçen hafta bakilmisti yoktu ara ara belimden ağrı var ama doğum sancısı değil anlıyorum doktor haftaya kadar doğum olmassa suniyle baslatiriz demişti bu arada da her gün nst ye girmen gerekiyor dedi aşırı stres altındayım bu gece sanciyla uyanicam diyorum yattığımda öyle dediğim gün daha kesintisiz uyuyorum 😃😃 bu çocuk benle oynuyor kesin aşırı sabırsızlanıyorum hayatım boyunca bu kadar sabrım sinanmasdi 😑
sultan96 nuurrceren Gitmiyor 😄 40 bitti bugün kontrole gittim nts de sancım çıktı pazartesi tekrar gidicem yine bişey çikmazsa Çarşamba yatış suni sancı dedi ama onu istemiyorum kendi sancım olsun istiyorum geçen hafta Çatı muayenesi yapti açilma olsa söylerdi herhalde bende sormadım😅 bel ve aşağısı ağrıyor acıyor ama sancı mi bilmiyorum 🤷🏼♀️
nuurrceren Alp24677 biz de öyle bekliyoruz bakalım hayırlısıyla gelsinler tez vakitte 😄 alttan muayene oldunuz mu hiç 👀
Alp24677 nuurrceren inşallah 🤲🏻 Alttan muayene oldum iki hafta önce ama nişan falan gelmedi muayene sonrası
Gezgin01 Nst de herhangi bir sancı kasılma çıkmadı pazartesi iki gundur ama bebek kasikarimda atıyor vajinam ağrıyor rahmim kasılıyor gibi ağrıyor bilmiyorum doktor da haftaya gel dedi salı gidecwgim salı günü 40+2 olacağız bilmiyorum nasıl bir yol izlenecek
Gul_er Gezgin01 benimde aynısı ağrılarım var haftaya kadar dogmazssa suniyle baslaticaz dedi aramızda 1 gün var
nuurrceren Gezgin01 biz de haftaya salı nasipse kontrole gideceğiz. o zaman da 40+5 oluyorum. bakalım o zaman alttan muayene edip, bebişi biraz uyarıcaz demişti 🤭
nuurrceren Gul_er biz ne yaparsak yapalım Mevlâ ne zaman doğumunu yazdıysa o zaman gelecek🥹 o yüzden vücudumuzu kasmaya gerek yok diye düşünüyorum ben 😌💛
nuurrceren Gul_er yaaa hadi bakalımmm 😍 salıyı beklemez kendi sancılarımla giderim belki, belli olmaz🙈🥹
nuurrceren 2bebeannesiii ayyy bugün mü hemde 🙈 maşallah Rabbim sağlıkla hayırla büyütebilmeyi nasip eylesin 🤲🏼 nasıl başladı, suni sancı aldın mııı, normal mi olduuu?😍🥹
2bebeannesiii Gezgin01 Kuzum paylaştım istersen ordan oku inan uzun uzun yazcak mecalim yok ha yine sormak istediğin bişey olursa sor cevap veririm 😊