ezgininguncesi Göğüs pompası için hangi markaları önerirsiniz? Manuel mi elektrikli mi daha kullanışlı acaba
Aysegulkkfs Elektrikli tabiki 👍👍benn ilk çocuğumda e bebekten kendi markasını almıştım gayet memnunum tavsiye ederim. Fiyat olarak da gayet uygundu. Şimdi nasıl bilmiyorum ama.
prematureannesi_ ezgininguncesi evet ilk kzıımda manuel kullandım ikinci kzıımda küvözde kaldı hızlı ve düzenli sağmak gerekiyordu elektrikli aldım ama babymom önermişti arkadaşım e bebekte bulamadığım için kargo ile de 5 iş günü içinde dediler lansinoh aldım babymoma da bakabilirsin istersen beğeniliyor uygun fiyatlı ben 699 tl ye almıltım şuan 899 tl gördüm
Armin-Guney E bebegin kendi markasını aldim , çokta memnun kaldım. Simdi 2. Hamileligim yine kullanacağım.
Ozlem2206 ezgininguncesi ben lansinoh tekli elektrikli göğüs pompasını kullandım ilk 2 aya kadar anca kullanmışımdır gayet işimi gördü güçlü çekiyor hala arada dışarı çıkıcaksam sağıp bırakıyorum eve ayrıca ek gıda döneminde ise anne sütlü muhallebiler falan yapıyorum sağıp mis gibi mutlaka her annede olmalı bencede☺️
sari-uggli-mehmet-aga Elektrikli olarak, emzirme danışmanı tavsiyesi ile lansinoh 2li pompa aldım. Manuel olarak mochi aldım, ama asıl mochiyi süt toplaması için aldım. Bazen emzirirken diğer göğüsten süt geliyormuş. İnşallah o kadar sütüm olur da durduramam :d