serennt merhaba programa göre 6/4 üz yolk kesesi görüldü pazartesi günü yarın gidecem acaba bebegi görebilir miyim biraz heycanlıyım kalp atışı ne zaman alınıyor
Daisy0000 serennt uygulamaya göre 8 haftalıktı ama muayene de 6+6 dediler ,geç döllenme olmuş,bugün kalp atışını duydum,4+3te keseyi görmüştüm
Tgcccc serennt serennt canim acele etme 1 hafta bekle . 5+4 üm bugun keseyi gördü bebek 10 gün sonra cikar dedi 😊 10 günden once gitmem mesela . Sende bana kalırsa 7+1 ya da 7+3 de git kalp atışını da duyabilirsin.
Dilaraanl Biz 7+2 de gittik hem kalp atışını dinledik hem keseyi gördük 😍 sakin ol hiç telaş yapma annesi birazcık beklemelisin🙏🏼😍
Mom02 Bugün muayene olduk bizde 5+6 yıx yolk ve keseyi gördük ama bebişi göremedik küçük bi kanama alanı varmış progestan verdi 2 hafta sonra ya randevu verdi doktor tekrar gidicez o zaman göreceğiz inşallah
symabskrt Tüp bebekle hamileyim ikizlerimizi bekliyoruz 9 haftalik 5+2 de kese gözüktü 6+2 de kalp atışları duyuldu 🥰 sizede hayırlı olsun 🙏🙏