29+3 haftalığız. Bir kaç gündür süren ağrılarım vardı. Artı olarak bebek çok toplanıyordu. Nst ye girdim. Vajinal muayene yapıldı ama bir sorun görülmedi. Acil doktoru yarın doktoruna görün dedi. Peki bu ağrılar neden? Ne yapsam geçmiyor. Bebek içimde titriyor bir de sanki ard arda. Yaşayan var mı bu durumu? Enfeksiyon olabilir mi? Bu ağrılar enfeksiyondan dolayı da oluyor mu?😣