Akan emirtosveannesi heyecanınızı anlıyorum ben de öyleyim ama biraz erken 🌸 saglıkla zamanında gelsin inşallah
Nutelllaa emirtosveannesi hastaneye gitmelisin canım sancım varsa biseyler yapar durdurmaya çalışırlar bebek daha gelişimini tamamlamadi
nilsmomy emirtosveannesi evet kasılma, düzensizse yalancı kasılmadır. Düzenliyse doktora görünmeniz iyi olur 🤗
Bebekdelisi emirtosveannesi ben 25 H berı elımde kagıt kalem bu yazdığınızı takı edıyorum 15 dk bıre düşünce serumla durduruyor sancıymış bu yaşadığım dıkkate alın
emirtosveannesi Bebekdelisi az önce durmuştu ama yeniden başladı Bi kesiliyor sonra geliyor düzenli devam ediyor ilk defa oluyor anlayamıyorum neler oluyor benimki yarim dk da bir oluyor 5 6 kez falan sonra geçiyor 15 20 dk sonra yeniden başlıyor
emirtosveannesi Bebekdelisi birde sürekli alttan birseyler akiyormus hissi oluyor bakıyorum camasirimda 1 2 damla islaklik oluyor kimi zaman olmuyor sanki adet olduğumuzda akmasını hissederiz ya aynen öyle
Bebekdelisi emirtosveannesi işte bu sancı nm o kasılma anı toco hızını siddetini belirliyor yalancımı yoksa gercekmı ayrımı yapılıp serum verılıyor 28 yenı geldım ben acılmada yaptı bende o kasılma zaman kaybetme en azından 2 H daha dursun
dilinkopsunemi-bisus Sultanince tatlı tatlı kaşınır idrar yaparken kaşınan yerler yanar ve tahriş olmuş gibi kırmızı olur ben Travazol krem var onu kullandım çok hafifletici oldu 2 güne geçti duşta da güzelce sıcak soğuk yıkadım bişey kalmadı 🙂
sersss emirtosveannesi bana da oluyor doktoruma sorduğumda bebek toplanmıyor rahim kasılması o demişti düzenli bir şekilde olursa da gel dedi
emirtosveannesi Bdncrr gitmedim bugün olmadı kasilmam ama yinede heran doguracakmisim hissi var çöl rahatsız karnim ağrıyor gibi sancıyor gibi yarın 12 de randevum var bakalım ne çıkacak