Msalbyrk Nsrin5 😮😮 ilk defa duydum. Bildgm kadaryla Rahim sekilleri doguma engel degil ama erken dogm olablyor .
Bulutunannesii Nsrin5 bir akrabamızın senin gibiydi çocuk o kıvrılan kısımda büyürse gelişmez yada problemli bebek olur dediler agızları torba degil büzesin. Hiçbişey olmadı bebek bi tarafa geçti orda büyüdü şimdi 3 yaşında :)
[silindi] Nsrin5 benimde rahim ters ve kıvrık hatta yapışık😅 şuan hamileyim ve çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım
tugbaarya Ya kalp şekli değil ama gobegimi ve USG de bakan her Dr böyle rahim ve amnion sıvısı girmedim derdi. İkinci gebeligimde çok skntli geçti benim . Ama şuan çok şükür kziim dünyaya geldi erkenden olsa. :)) Ama rahim zaten bebeğe göre büyümuyor mu ? İlk defa kalp şekli olduğunu duydum
Bulutunannesii deletedmom734 benimde tersti ama 15 haftada kendiliğinden döndü hatta mahfetti beni resme hissettim. Sizin de düzelmiş olamazmı
Nsrin5 Bu yüzden kahverengi akıntılarım oluyo Rabbim hepimizinkini muhafaza etsin çok korkuyorm düşükten ilk hamileleğim progestan ilaç kullanıyorm fitil olarak iğne vurduruyorm birde varmı bnm gibi olan