Merhaba kızlar 13 hf gebeyim devlette yaptiricam ama zar zor randevu düşüyorum, sizler nasil aldiniz erkenden? Mhrs uzerinden mi yoksa gidip doktorla gorusup ona not falan mi aldirdiniz zamanim geldiginde hemen bulamayacagim cunku randevu sizler nasil bir yol izlediniz hangi hastanede yaptirdiniz