Bunların hiçbirini kullanmadım, doktorum bana orzax b12 verdi değerlerim düşük olduğu için, DEMİR için solgar iron kullanıyorum ve hamilelik sürecinde olduğum için Elanatal 2 (hamilelik) kullanıyorum. Yanı sıra birde ağza sprey gibi sıkılan bir D vitaminim var. İlk 3 ay yalnızca folik asit kullandım