**Hanımlar ben 38+5 Günlük afacan oğlum haber verdi geleceğini ama bizimki biraz nazlı çıktı pazartesi hafif pembemsi kanamam oldu. 2 gün boyunca gelmeye devam etti salı carsambaya baglyan gece eşim işten geldi biraz oyalandim evde duş felan aldım gece Saaat 4 gibi hastaneye gittik çatala cikicam diye çok korkuyorum ama çıktım çatala ebe baktı acilman yok dedi tamam dedim sonra eve geldiK Çarşamba günü artık sıvı tarzı su gelmeye başladı ama sancılarım da baslaDİ. Persembe gecesi saat 1.35 De Hastaneye GİttiK yine çatala çıktım nefret eTTiM ZAtEn CataLa CikMADan açıklık 1CM Dedi yaRİn sABah tekrar gelin bir bakalım tekrar dedi amaben sancidan ölüyorum sabaha kadar bir saat uyumadim Artik ağlıyorum sancidan sabah 8 de yine gittik hastaneye çatala yine çıktım ebe BaKtİ yine acilman yok dedi ben artık ağlıyorum bildiğin beni sonra ayrıntılı ultrasona gönderdiler Asansör un önüne geldik bildiğin hıçkıra hıçkıra ağlıyorum eşim yanımda yeter artık doğsun kurtulayım diye dua ediyorum artık çatala çıkmadan İgrendim çünkü ultrasona gititim geldim yine çatala çıktım bu sefer doktor baktım acilman 4.6 cm dedi sevindim ama çok korkuyorum damar yolu felan açtılar yatış işlemlerim oldu Odaya AldİlaR Beni artık dayanamıyorum sancidan ebe geldi kontrol etti baktı tamam yürü Hatice çatala cikicazdedi geldi artik seninki geldi dedi çıktım çatala yapamadım olmadı ikinamadim indim cataldaN biraz bekleyelim Hatice dedi BirAZ zaman geçti EBe yine geldi CaTAla CİktiM Ama AGliyoruM Yine olmadı ikinamiyirUm yine indim cataldaN BiraZ ZAmAn yine geçti Bu SeFEr büyük ebe geLdİ o Gel hadi dedi bu sefer çıktım çatala ikiniyorum ama Yine OLMuYor ARtiK YOruldum Yalvarİyorum EBeye BEn yAPAMİyorUm dİYe SonrA HaDİ biRaz GAyreT Et DEdİ SOn Bir KEz YinE SaAT14.10 geceEbE Dedİ ki seninkiNin saçları var bir sürü dedibana dediki kesi aticam Hatice yoksa yirtilma olursa dikiş tutmaz dedi SOnrA Mİnigimi GorDuM Elini EMİyoRDu Sonra MinİgiMi KucaGima verdiler Dikislerim atıldı SonrA OdAYa aldİlar Bizi💙