1melekannesiii KIZLAR 4HAFTALIK GEBEYİM, İLK GEBELİĞİM OLDUĞU İÇİN ENDİSELENİYORUM SANIRIM SİZEDE DANIŞMAK İSTEDİM, KARNIMA SANCILAR ve KIRAMPLAR GİRİYOR NORMALMİDİR SİZCE?? İçimizde benimle aynı şeyleri yaşayanlar var mı
Elifsu01 1melekannesiii vücut her ay adet olmaya alıştığı için o ağrılar normal demişti benim doktorum canım. Bende de olmuştu. Şimdi 7 haftalık hala çok sık olmasa da ara ara oluyor. Lekelenme olmadığı sürece sorun yok için rahat olsun.
Kubrac1 1melekannesiii normal bebeğin büyüyor kendine yer açıyor bebek yerleşiyor derler ayağının altına yastık koy uzan😊
kbra19 1melekannesiii idrar yolu enfeksiyonda bir tık farklı olabiliyor benim öyleydi idrar verin isterseniz çok kötüyseniz
Rabia04_09 1melekannesiii İlk haftalarda normal hatta ben şu an 12+3 haftalık hamileyim hala aralara o sancılar oluyor. Hem bebeğin yerleşme süreci hemde rahmin genişlemesinden kaynaklı adet sancısı gibi ağrıların görülmesi normal.
nefesyy merhabalar ben de sizinle aynı durumdayım 1 saat ağrım yok 2 3 dakika ağrı giriyor ancak baya sancılı adet ağrısı gibi sizin de öyle mi ? doktora gitmedim daha ama buradan okuduğum kadarıyla gayet normal olduğunu düşünüyorum
serentariii bende aynı dertteyim aynı anda agrı gelmesi sancı gelmesi gaz sancısı artıyor bu dönemde ama nebilim ayırt edilmiyor sanrm normaldir ya bende aynı dertteym
1melekannesiii Google’dan araştırdığımda bebeğin gelişimiyle ilgili olduğu yazıyor, insan ilk kez yaşayınca endişeleniyor herhalde☺️☺️
Asyaa_1 Hiç endişelenmeyin ben şu 15+5 deyim ilk hafta o kadar ağrı çektımki herkes yaa adet ağrıdır boşveer derdi ama asla oyle bır sey değil sanki boyle yere eğilrdim kramp girdimi ilk 3 hafta falan oldu bende doktora soyledım normal dedi sonradan bi vajinal muayene yapalım dedi baktı enfeksiyon cıktı fitil verdi fitilden sonra ne ağrı kaldı nede kramp ama ilk günlerde çok normal bende yaşadım yanı ben ne oluyor dedim sizde enfeksiyon yönünden bı kontrol ettirin ama neden se bende sizin gibi çok ağrı çektim rahim büyümesinden kaynaklanıyormuş