Senacnl Haftadayım ve kaynar su ketıl bacağıma döküldü derin bi yanığım var ilk gün silverdin ve antibiyotikli krem sürdüm sonra aklıma acaba dokunur mu diye düşünce girdi bidaha sürmedim kantaron yağı sürdüm sonra acile gittim ağrım oldu bacağımda ve dr kremle sargıladı, şuan da hala yağ kullanıyorum bu tür kremler hakkında bilgisi olan var mı gebelikte zararlı mı
Hulus Senacnl bende sıcak kahve dokmustum göğüsüme silverdin kullanmistim sonra araştırınca sakıncalı olduğunu görünce yıkadım sudo krem kullandım o iyi gelmişti bi doktora sorun bence
mysweetbabyy Senacnl benim gecen sene kaynar çay döküldü bacağıma sadece kantaron yago sürdüm hem acısını aldı hemde iz kalmadı
Elifsu01 Senacnl fito krem sürebilirsin canım, hatta bu kremi ben ilk kızım yeni doğduğunda, aşırı pişiğine cildiye doktorunun önermesiyle kullanmıştım. Geçmiş olsun. 🌷