Bstkrmn QueenM77 Ben hamileliğimin başından beri euthyrox 25mg kullanıyorum sabahları bir tane tiroid için vermişti doktorum
Tusami QueenM77 eutyrox yıllardır kullanıyorum, ilk gebeliğimde de kullandım şimdi de kullanıyorum, kadın doğum doktorum da biliyor endokronoloji doktorum da. Hatta kendisi yazıyor ilaç bitince. İki ilacın farkı yok zaten, ilk defa duydum
CmreKsidar QueenM77 3 buçuk yaşından beri kullanıyorum 19 haftalık hamileyim doktoruma sordum hamilelik boyunca da kullanacağım bir sakıncası yok kullanmazsanız sakıncası var doktorunuza sorarak ne kadar kullanacağınızı öğrenirsiniz
Eylemmmm Öyle olsa doktorlar yazar mı, 1 senedir kullanıyorum, şuanda da 6 aylığım. İkisi de aynı, bazı doktor onu yazıyor bazısı diğerini