Siyahdnz Kızlar ben 17 gun omce kan verdim sonuc negatif dı ve bugun test yaptm ıkı test de pozitif kafam karıstı yarın gıdcegeım sabah ama sizce ne olabilir
Saheser Siyahdnz benim 10 gün önce verdiğim test sonucu negatifti sonradan pozitifi gördüm doğumuma 1 hafta kaldı şuan 😄 yani hayırlı olsun 🥰
Fundaa17 Ben test yaptım negatif çıktı 4 gün sonra yaptım pozitif çıktı olabiliyor öyle ☺️ hayırlı olsun ☺️
Siyahdnz Hayırlı olsun canım saglıkla dogur şaşkınım ama ıkı test de pozitif peki ne zaman gorundu bebıs gıttıgınde kac haftalık tı
Saheser Siyahdnz yanlış hatırlamıyorsam 4 haftalıktı sadece kese görünmüştü bi sonra ki hafta bebeğimi gördük bi sonra ki hafta da kalp atışlarını duyduk ama çok küçük olduğu için net duyulmuyordu
Fundaa17 Siyahdnz 6 haftalıkken gittim kese vardı bebek görünmüyordu 7 haftalıkken gittim kalp atışını dinledik kendide göründü canım bazı bebekler küçük oluyor geç görünebiliyor