zLemataLca Allah bağışlasın inşallah evlatlarını 🤗 devlette doğum yaptığını yazmışsın sanırım bende 28 haftalık hamileyim ve şuan özelde takibimi sürdürüyorum devlette de çok iyi doktorlar olduğunu duyuyorum ama emin olamıyorum hijyen açısından nasıl olur? Ebelerin hemşirelerin tutumları nasıldır diye bir ton düşünce var kafamda 😕 İlden ile hastaneden hastaneye de muhakkak değişir ama yinede sormak istedim