Bu gün kontrol gitim bebegin kafası büyük olduğunu söylediler 26 haftalık hamileyim iki tarama 3 tarama ayrıntılı yaptırdım hepsi temiz çıkmıştı şekerim var insilin kullanıyorum zaten doktor seker de olabilir dedi başına böyle birsey gelen varmi stres yaptım şeker düşmüyor