Havvanur0-2212 Merhaba minnoş annecikler . 33+2 şeyiz bugün rahmime basıç hisssettiğim için doktora gittim ve nst ‘de sancı çıktı 2 doz ciğer geliştirici ve nidicart ilacı başladı doktorum . Başınıza hiç geldi mi endişelendim açıkçası