boncugumubeklerken ben de bulantılari akşamları yasiyordum. Hatta herkes sen terssin normalde sabah olur diyolardi ama sabah midem boş olunca rahat oluyodum . Gün içinde yedikçe şişkinlik ve bulantı kusma oluyordu. Bır de 2 gün önce e bebekten mide bulantısı önleyici bilekliği aldım.suan mide bulantim yok şükür