Ysn Ezgi14 Bende 27+3 um 1.5aydir giriyorum nstye bağlarlar cnm benimde geçen hafta oldu oylr hemen alttan rahim agzina bakıldı sonra nst çekildi
Ezgi14 YagizAsyaMom eve simdi geldim canim nst de bir sey cikmadi kan ve idrarda da sanirim usutmeden kaynakli oluyo agrilar. Cok sukur icim rahatladi 🙏
Hafizeipek Ezgi14 bende de oldu bir kere sabah uyandığımda hatta uyku sersemi adet olcam sandım sonra hamile olduğumu hatırladım 😂 kalkıp yürüyünce geçti hemen çünkü gaz sancısıymış 🙃
Ezgi14 YagizAsyaMom dun ev isi yapmıştım ayakta kaldigim için agri olmus olabilirmis. Birde hafta ilerliyor artik ya ondan da kaynakli olabilirmis. Cok sukur rahatladim canm 😍👋💃