Bebekliannee Kızlar tam bugün 12.gun kahverengi bazen çamur gibi lekelenmem oluyor. Tam geçti sanıyorum sonra yine geliyor. Yani çok çok değil ama peceteyi sürünce azda olsa geliyor. Doktora gittim normal dedi hiçbir şey yazmadı. Bu durumu yaşayan var mı ?
Gamzeygc Bebekliannee benim de 13. Haftaya kadar sürdü cok az azdı ama sinir bozucu sizi cok iyi anlıyorum.. Ben progestan fitil kullandım doktorumun talimatıyla.. Siz de kolay atlatın inşaAllah..
Susamcik01 Bebekliannee canım bende aynı durumdayım progestan fitil ve hap alıyorum günde 3 kez hatta artık sinirlerind bozuldu ilk gebeliğim ve tüp bebek hep yatıyorum
2022bebeki Bebekliannee Doktorunuz biraz rahat biri sanırım nasil.normal karşılayabiliyor 12 gün süren lekeyi anlamsiz. Progestan desteği almalisiniz ve ağır is yapmamalısınız bu süreçte geçmişler olsn
Bebekliannee hzl040823 1 çocuğum var mecbur günlük rutin şeyleri yapıyorum. Ama yinede lekelenme devam ediyor. Yani noramal mi bu kadar uzun sürmemesi lazım diye biliyorum
hzl040823 Bebekliannee başka bi doktora da gözük canım, ama genellikle oluyor böyle yerleşme kanaması lekelenmesi
Bebekliannee Gamzeygc çok teşekkür ederim.demek böyle uzun sürüyor . Kalp atışını henüz duymadım bir sorun olduğunu düşündüm
merveanne_ Bebekliannee cnm aynı durum şuan bende var geçen ayda vardı ve sonrasında adet oldum normalde pkos var bende düzensiz hep adetim.nezaman olacağını bile bilmem ama iki ayduır öyle oluyor şuan 10. gün halen devam geçen aykinde test yapmıştım negatifti şuan yapmadım yine olumsuz görürüm diye. sebebi ne bunun ya? hiç bir belirtim ağrım da yok hzl040823 Gamzeygc
Bebekliannee Susamcik01 geçer inşallah canım çok sıkma canını. Ben hiç birini kullanmıyorum kendiliğinden geçer diye bakalım doktora birdahaki gidişimde yine soracağım
Bebekliannee 2022bebeki aynen rahat kafa. Düşse bile der ay düştü mü sağlıklı değildi zaten der. Teşekkür ederim canım
Paramedik16 Bebekliannee canım benim 5.haftadan 12.haftaya kadar olmuştu progestan kullanıyordum ama çok şükür geçti bu seferde erken doğum olmasın diye kullanıyorum ikiz olduğu için
2022bebeki Bebekliannee Allah korusun böyle bir şey yaşarsanız canınızın acısını bir siz bilirsiniz . Doktorlar için çok da duygusal bir şey değil. Doktorunuzu değiştirin ya da lütfen iğne ya da fitili sorun doktorunuza bu süreç önemli. 🌺
Paramedik16 Bebekliannee evet canım tüp bebek ama doktorum ikizlerde hep olur dedi çoğunda yani artık tel gebeliklerde de çok stres yapma dinlen artarsa doktorunla iletişime geç